Pripravte sa na najextrémnejšie parkovanie na svete v jedinej závodnej hre, v ktorej vaše vodičské umenie nie je ani napoly také dôležité ako vaša schopnosť správne a rýchlo zaparkovať. Pretekajte s časom a zatiahnite v správny moment za ručnú brzdu vo viac ako stovke bláznivých úrovní so stále sa zvyšujúcou obtiažnosťou. Zbesilo rýchlou jazdou na určené parkovacie miesto urobíte na ostatný dojem prvotriedneho, chladnokrvného, „skúseného“ vodiča a zároveň si tým odomknete nové skvelé možnosti úprav svojho stroja. Chcete svetu predviesť, že nie ste žiadné slimáky? Radi by ste ostatných presvedčili o tom, že si svoje miesto na výslní právom zaslúžite? Nie je nič jednoduchšie! Vyšplhajte až na vrchol všetkých globálnych rebríčkov a dokážte svojim priateľom, že naozaj máte silu zastaviť – možno nie svet, ale auto určite.

Chcete sa pobaviť v bláznivom súboji viacerých hráčov a zistiť, kto z vás a vašich priateľov je v parkovaní skutočne ten najlepší? Dupnite na to a zabojujte o umiestnenie na stupňoch víťazov! Viac áut? Viac oblastí s VIAC traťami? Viac možností úprav vozidiel? Plnohodnotný editor úrovní? Viac…. vlastne všetkého?! You Suck at Parking je neustále sa zväčšujúca, v jednom kuse sa rozširujúca a ustavične sa meniaca hra. Sledujte sociálne siete vývojárov, kde sa dozviete o všetkom, čo do hry pridali, čo v nej vylepšili a čo kde poštelovali!

Hra vyšla na: PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Project xCloud, Microsoft Windows, Xbox Series X a Series S.

Žáner: Pretekárska arkáda.

Multiplayer: Áno.