Hry, ktoré sa zaoberajú hľadaním stratených relikvií a pokladov, nebývajú príliš hlboké a jedinečné, pokiaľ ide o kvalitu. Tento koncept bol veľmi dobre implementovaný napríklad v sériách Tomb Raider a Uncharted, ktoré považujem za jedny z najlepších hier tohto námetu. Je však vzácne, aby erotická hra pracovala s týmto konceptom a zároveň ponúkala sexuálne orientovaný zážitok, v ktorom sa hráč usiluje o bohatstvo a slávu. Počas prieskumu bujnej džungle a jaskýň sa stretnete s dvanástimi ženskými postavami. Každá z týchto postáv má svoje vlastné osobnostné rysy, odlišné fyzické vlastnosti, estetiku a príbeh. V tomto titule musíte preskúmať Kapverdské ostrovy, nájsť ich poklady a vyvážiť svoje posadnutosti bohatstvom, slávou a honbou za sexuálnym potešením. Čo sa týka hrateľnosti, tá je oveľa hlbšia, než by ste čakali. Dvanásť žien postupne nalákate do svojej náruče plnením jednotlivých misií, zbieraním kryštálov duší a zodpovedajúceho vybavenia. Zároveň má každé dievča iné priority a štýl, čo sa jej páči. Z toho dôvodu môžete očariť nielen svojim šarmom, ale aj štýlom svojho oblečenia a výbavou domu. Koncept hry Treasure of Nadia je rovnaký ako u jej predchodcu, kde si musíte najskôr získať náklonnosť (srdce) žien, než s vami skočí do postele.

Na papieri to vyzerá ako dve rôzne myšlienky, ktoré si môžu ľahko oponovať – ​​erotika × hľadanie pokladov. V praxi to však funguje celkom dobre, a to predovšetkým vďaka podarene napísaným dialógom. V každej hre je niekoľko postáv, ktoré dobre vyzerajú, ale inak sú úplne nezaujímavé. Veľa hier rôznych žánrov s tým má celkom veľký problém, preto je príjemným prekvapením, že postavy v Treasure of Nadia nielen dobre vyzerajú, ale zároveň sú aj zaujímavé. Tento titul vám ponúka jedinečné a rôznorodé postavy, medzi ktorými sa objavujú a zároveň vyvíjajú rozdiely – niektoré sa pohybujú od vzájomnej nesympatie až po fascináciu, iné dievčatá sú od prírody vyzývavé, zatiaľ čo ďalšie sú spočiatku sladké naivky az niektorých vám bude naskakovať husia koža. Na tejto hre vám môžu vadiť dve veci. Prvá z nich je dlhá cesta medzi jednotlivými miestami. Často sa musíte presúvať z jednej strany ostrova na druhú, aby ste našli potrebné predmety, porozprávali sa s určitou osobou alebo splnili konkrétnu úlohu. Druhým bodom sú vaše znalosti angličtiny. V Treasure of Nadia nie je žiadny diár ani zoznam úloh, kam by sa zapisovalo, čo treba urobiť. Tieto veci sa dozviete prostredníctvom dialógu, a ak nechcete slepo blúdiť, nezostáva vám než čítať pozorne. Pokiaľ na svoju úlohu zabudnete, je v hre samozrejme malá nápoveda, ktorú nájdete v inventári „Crystal Souls“ – je možné požiadať o pomoc s priechodom. Ak ste fanúšikmi interaktívnych sexuálnych scén, budete bohužiaľ sklamaní. Tieto scény v Treasure of Nadia nemôžete ovládať. Budete sa teda musieť uspokojiť iba s rolou diváka.

Žáner: Erotický.

• 80%
    - 80%
80%

Treasure of Nadia je zatiaľ asi najkvalitnejšou erotickou hrou, akú som kedy hral. Boduje totiž aj svojou hrateľnosťou, ktorá je prepracovaná a tvorcovia si na nej dali záležať. Príjemné je aj grafické spracovanie hry, ktoré boduje naozaj premakanými erotickými scénami. Fanúšikovia erotiky jednoducho nemôžu byť v tomto prípade sklamaní.

Autor – Lukas