Už je to viac ako 22 rokov, čo vznikol slávny animovaný seriál z morského dna so strelenými kreslenými postavičkami. Ktoré deti by už dnes SpongeBoba alebo jeho verného tučného kamaráta Patricka nepoznali? Veľa ich určite nebude a táto obľúbená rozprávka sa dočkala právom aj nového herného spracovania. SpongeBob je natoľko obľúbený, že už vzniklo viacero úspešných celovečerných filmov, komiksov a hier. Popularita tohto kresleného seriálu a jeho hrdinov je tak veľká aj preto, že sa tie bizarné humorné príbehy odohrávajú vo farebnom podmorskom svete. Viaceré vtípky sú natoľko bláznivé, že si SpongeBoba obľúbil aj veľký počet dospelákov.

Hra nadväzuje na úspech remaku s dlhočizným názvom SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated z roku 2020 a veľmi sa svojmu predchodcovi aj podobá po stránke hrateľnosti a samozrejme aj po vizuálnej stránke. Znovu sa samozrejme jedná o 3D plošinovku a príbeh sa tentokrát točí okolo magických sĺz morských víl, ktoré dokážu svojmu majiteľovi splniť akékoľvek prianie. Tieto slzy sa však ocitnú u SpongeBoba a jeho kamoša Patricka a tak je v nebezpečenstve celé Bikini Bottom, lebo SpongeBob si na svoje želania nedáva extra pozor a spôsobí tak poriadny bordel. Bude tak musieť aj so svojím verným kamošom cestovať do alternatívnych svetov nazvaných Wishworlds a opraviť všetko, čo pokazil.

Hlavným rozdielom voči predošlému remaku je ten, že tentokrát už budete hrať len za hlavného hrdinu SpongeBoba, kým v predošlom diely ste si mohli zahrať aj za hviezdicu Patricka, či vevericu Sandy, tu už autori od tohto prvku upustili a hrateľný je len SpongeBob. Na zábave to však samozrejme nijak neuberá, hra je stále podobne vtipná ako kreslený seriál a tak je hranie veľmi príjemné hlavne pre fanúšikov tohto bláznivého podmorského sveta. Hra má časté animačky, ktoré posúvajú príbeh a okrem toho si tu poriadne zaskáčete, zabojujete, pokecáte, pozbierate čo sa dá a obeháte tento pestrofarebný svet. Postupne získava vaša postava aj špeciálne bojové schopnosti ako Fishhook Swing či Karate Kick. Čaká tu na vás celkovo 7 rôznych svetov, v ktorých navštívite napríklad westernové mestečko Jellyfish Fields alebo Halloweensku verziu Rock Bottom. Všetko je to krásne farebné, vizuál je presne zachovaný zo seriálu a podobný predošlým hrám a celkovo sa to hrá naozaj príjemne. Samozrejme sa tu veľmi nedá nič extra vymyslieť, ale tá plošinovková hrateľnosť obohatená o hromadu milých vtípkov je dostatočne dobrý dôvod si hru zahrať. O to viac, ak ste fanúšikom SpongeBoba.

Hra vyšla na: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows.

Žáner: 3D plošinovka.

Hru vydali:

Za hru ďakujeme:

• 80%
    - 80%
80%

Nový SpongeBob je ideálna uvoľnená zábava pre malých a aj veľkých. O to viac, ak ste fanúšikom tohto humorného kresleného seriálu a celkovo máte SpongeBoba radi. Hrateľnosť je síce podobná ako naposledy, ale to vôbec nevadí a myslím si, že aj tentokrát sa vývojárom podarilo stvoriť príjemné podmorské dobrodružstvo.