Z vesmírnych zákopov vtrhne obrovská guľa dechtu a aby sme ju porazili, musíme zostaviť raketu, ktorá ju rozbije na kúsky. Nanešťastie na zostavenie tejto veci potrebujeme robotníkov a tí sa strácajú v rôznych úrovniach, kde je pre postup nevyhnutné rýchle myslenie a druhý hráč. Vitajte v hre „POPUCOM“, najnovšej 3D kooperatívnej logickej plošinovky od vývojára Hypergryph a vydavateľa Gryph Frontier, kde sa dvaja hráči spoja, aby sa postavili artígii a horúcemu letnému počasiu a zachránili svoju vlasť pred „Popu“. Na prvý pohľad sa mi zdalo ťažké neporovnať POPUCOM s inou strieľačkou z pohľadu tretej osoby, ktorá sa pýši striekaním farby. A je ťažké nepovedať, že táto hra je inšpirovaná charakteristickým štýlom Splatoonu pre svoju hudbu, animácie a vizuálny štýl – ale hrateľnosť sa k tomu ani zďaleka nepribližuje. V POPUCOM používame farebné broky na vytváranie radov po troch rovnakých farbách, aby sme porazili nepriateľov, spolu s rôznymi nástrojmi na prekonávanie priepastí, skákanie medzi tenkými stenami, blokovanie prichádzajúcich laserových útokov a podobne. A nerobíte to sami – nie, ste vydaní na milosť a nemilosť svojmu priateľovi (a sebe samému).

Spolupráca je pre POPUCOM nevyhnutná, pretože neexistuje možnosť pre jedného hráča. Žiadny priateľ, žiadna hra – a všetky hádanky majú prísne požiadavky, ktoré vás oboch držia pohromade počas celej hry v príbehovom režime. Ale nebojte sa, pretože hra má podporu online a lokálneho rozdeleného režimu a tú druhú som používal. Výkon nebol problémom ani na mojom hlavnom stolnom počítači, ani na ROG Ally (ktorý bol naším obľúbeným zariadením pre mňa a môjho mladšieho brata počas tejto hry). Problémom bolo dostať nás oboch do rovnakej situácie, pretože mnohým úmrtiam sa dalo vyhnúť, keby sme držali správny spúšť o niečo dlhšie. Alebo, viete, keby sme sa posunuli z cesty laserom, ktoré by mohli spôsobiť okamžité smrtiace rány. Minihry sú zábavné! Pravdupovediac, môj malý brat a ja sme sedeli nanajvýš počas samotnej hry Match 3, ale postupom hry sa odomykajú ďalšie možnosti. A potom je tu samotné centrum, kde sa môžete kolísať a sledovať, ako sa raketa stavia, a pozerať sa dole cez veľké okno veže. POPUCOM má krásnu prezentáciu s použitím jasných farieb, ktoré kontrastujú s osvetlením a materiálmi, ktoré sú „nudné“ a možno až trochu realistické. Vyzerá to skvele (a vývojári používajú podobnú techniku ​​v inej hre, ktorú vyvíjajú) a hudba je parádna, kombinácia kresleného future funku zrolovaného do jemného techno trance. Už je to nejaký čas, čo som sa tak dobre bavil pri hre zameranej na kooperatívnu hru a myslím si, že POPUCOM našiel skvelú rovnováhu medzi obtiažnosťou a výberom hráča bez toho, aby sa musel zdržiavať dlhšie, ako je nutné. Pridajte k tomu krásnu prezentáciu a máte fantastickú kooperatívnu plošinovku s logickými úlohami, ktorú si užije každý.

  • 75%
    - 75%
75%