Máme tu novú hru s Barbarom Conanom! Aj keď nie takú, akú by ste asi chceli, ale aj bláznivá kreslená akčná bojovka môže niekoho potešiť. Conan Chop Chop sa odohráva v dobre známom barbarskom svete Hyboria, stvorenom perom spisovateľa Roberta E. Howarda. Oproti obvyklým stvárnením príbehov o barbarovi Conanovi sa však táto hra vydala cestou roztomilej farebnej štylizácie a ľahkého humoru.

Dej sa točí okolo zlého čarodejníka Thoth-amona, ktorý sa snaží oživiť dávneho mága Xaltotuna, potrebuje však na to duše bojovníkov. Preto vyhlási výzvu, v ktorej sa statoční bojovníci stretnú s Thothovými služobníkmi, za čo môžu získať veľké bohatstvo. Tí, ktorí výzvu vypočuli, sú nám dobre známy Barbar Conan, Valeria, Belit a Pallantides.

Žánrovo sa jedná o roguelite hack-and-slash arkádu pre jedného až štyroch hráčov, pričom kooperácia je podporovaná cez lokálny a aj online multiplayer. Každý z hráčov si na začiatku vyberie jedného zo štyroch ponúkaných hrdinov so špecifickými schopnosťami a štýlmi boja. Následne sú hráči vrhnutí do procedurálne generovaného sveta rozdeleného na štyri regióny, kde treba najprv v dungeonoch poraziť štyroch mocných služobníkov a následne aj samotného Thotha a Xaltotuna. Postavy náhodne získavajú nové zbrane, brnenia, magické talizmany či zručnosti a môžu nimi vytvárať mocné kombinácie. Za skúsenosti si potom odomykajú pre postavu špecifické schopnosti, ktorými si môžu uľahčiť ďalší pokus na porazenie úhlavných nepriateľov.

Po grafickej stránke sa jedná o 2D ručne kreslenú grafiku a hra má taký roztomilý karikatúrny detský štýl. Celkovo to vypadá príjemne a dobre sa na to pozerá, samozrejme to nie je hra pre všetkých a tí hráči, čo očakávajú prepracovanú modernú grafiku a serióznu fantasy rúbanicu s Conanom v hlavnej úlohe, tak tí budú sklamaní. Avšak ostatní, ktorí čakajú hlavne dobrú zábavu a majú aj s kým hrať, sa budú celkom dobre baviť.

Hra zatiaľ vyšla na: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows.

Žáner: 2D akčná rogue-lite.

Multiplayer: Áno (pre 4 hráčov lokálne a aj online).

Hru vytvorili:

• 75%
    - 75%
75%

Conan Chop Chop je príjemnou a humornou roguelite akciou pre viacero hráčov či už pri jednej obrazovke alebo online. Ak máte radi bláznivé, humorné hry a máte si s kým zahrať, budete sa príjemne baviť.