Indie vývojári z tímu Pixadome majú zatiaľ za sebou len maličkú indie plošinovku Hayfever z roku 2020 a celkom sa čudujem, že fungujú ďalej, keďže táto malá hra nebola nijak úspešná a rýchlo zapadla. Pravdepodobne bol však rozpočet na hru tak malý, že im stačilo aj to málo, čo hra predala. Tentokrát prichádzajú s ďalšou plošinovkou a to Chenso Club. Nie je to však obyčajná plošinovka a obsahuje výrazné prvky hrateľnosti roguelike titulov.

Príbeh hry je veľmi jednoduchý, planétu Zem napadli zákerní mimozemšťania a je len na vás, aby ste ich zastavili. Hráte za modrovlasú dievčinu s menom Blue, ktorá má bojové schopnosti a je jedinou šancou celého ľudstva v tomto nerovnom boji. Mimozemšťanov je totiž naozaj veľa a budete mať čo robiť, kým im všetkým nakopete zadky. Hra je plne 2D v pixelovej grafike a síce som už videl aj oveľa lepšie spracovaný pixelart, hra vypadá fajn. Tvorcovia pridali tentokrát do svojej plošinovky aj kooperáciu, no žiaľ len lokálnu na jednej obrazovke. Aj to však poteší, hlavne keď máte s kým hrať. Blue je zo začiatku jediná možnosť, ale postupne si odomknete viaceré zaujímavé postavy. Ako som už spomenul, hra je roguelike a počas hrania vám padajú náhodné predmety, ktoré použijete v boji alebo majú iný účinok na postavu. Hra obsahuje aj viacero komiksových animačiek a nechýba ani zmysel pre humor, ktorý je častý a milý. Väčšinou tu budete hrať za ženské silné postavy a mimozemských nepriateľov je viacero druhov a je ich niekedy na obrazovke naozaj veľa a budete sa mať čo obracať, aby ste si neminuli všetkých 20 životov, ak sa tak stane, začínate odznova.

Na svojej ceste úrovniami stretávate aj rôzne NPC postavy a obchodníkov, u ktorých si za životy môžete vymeniť nejakú zaujímavú schopnosť či zbraň. Hra je určite ľahšia v kooperácii, nie je síce celkovo nejak extra ťažká, ale občas dá naozaj zabrať aj kvôli krkolomnejšiemu ovládaniu. Ak hráte v kooperácii, je to trochu väčší chaos na obrazovke, ale druhého hráča našťastie neviete zraniť, no kradnúť mu padnuté životy z nepriateľov viete a občas ich zoberiete aj nechcene. Okrem kooperácie hra obsahuje aj 1 vs 1 mód, kde si môžete dať na držku s kamošom. Nie je to zlá hra a ak máte dlhšiu chvíľu, určite vás zabaví, hlavne ak holdujete tomuto žánru a máte s kým hrať.

Hra vyšla na: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, PC, Mac OS.

Žáner: 2D roguelike plošinovka.

Multiplayer: Áno (lokálny pre 2 hráčov).

Hru vyrobili:

• 70%
    - 70%
70%

Chenso Club je milá roguelike plošinovka v 2D pixelartovej grafike. Nejedná sa o nič výnimočné, ale fanúšikov tohto žánru určite dokáže zabaviť a naviac má aj lokálny kooperačný režim pre dvoch hráčov alebo 1vs1 mód.